Linky a ProFTPd / WU-FTPD

9r na seznam.cz 9r na seznam.cz
Středa Květen 30 16:11:33 CEST 2001

Petr Ruzicka wrote:

> Dobry den
> Muj problem byl uz asi mnohokrat resen na ruznych diskusnich forech, ale
> bohuzel me se jeho reseni nepovedlo nalezt. Potreboval bych u serveru
> ProFTPd udleat link mimo CHROOT nekam na druhy harddisk(FAT32). Nema nahodou
> nekdo nejaky napad jak se to dela?

no po chrootu se ven dostanete tezko

> Ja jsem slysel neco o volbe u mountu - loopback. Na strankach ProFTPd
> serveru je reseni v podobe : mount -Flofs /home/data1 /ftp/data1, ktere me
> bohuzel nefunguje - pise mi ze adresar neni blokove razireni.

loopback se pouziva pro mountovani filesystemu ulozenych v souborech
(ne na blokovych zarizenich), mount (-o loop) potom priradi soubor
blokovemu zarizeni /dev/loopX a to primountuje.

> Dal jsem slysel neco o Hardlincich na adresar - coz mi taky nejelo, protoze
> mi OS napsal ze operace neni povolena.

hardlinky lze pouzivat jen v ramci jednoho filesystemu.

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU