Fatalni porucha Linuxu

linux.cz confera honza.linuxconf na atlas.cz
Úterý Květen 29 22:36:24 CEST 2001

> Ahoj lidi!

> Dik za zaslani asi 50 diskusnich prispevku o Linuxu. Chapu to tak, ze
> konference o Linuxu automaticky prihlasi kazdeho, jehoz mail nekde ziska,
> podle principu otevreneho zdroje, nebo Vasemu linuxovemu server precvakla
> ozubena kolecka? Ja se do ni urcite neprihlasil. :-) Ostatne uz proto, ze
> je pro me Linux zajimava (a dnes silna, viz zastoupeni Linuxu mezi
> servery), ale slepa vetev vyvoje, ktera ma treba za Microsoft Windows
> zpozdeni asi 15 let, viz vyrok jeho vysosti stvoritele Linuxu

Mno jestli si pamatuji dobre tak Blill Gratis z MicroShitu nedelal ten
jeho system od zacatku. Nejsem si tim zcela jisty ale cetl
jsem ze ten pevnej zaklad ziskal od HP. Pry to byl nejakej zmetek,
software na kterym se nemelo dal pracovat.

>         http://www.cw.cz/cw.nsf/page/1819AE1B17C8FBAFC1256944003F473D

> Moje osobni zkusenosti s Linuxem jsou podprumerne. Clovek celi
> permanentnim problemum, vsechno musi instalovat rucne, fonty a multimedia
> apod. a priori nefunguji, neustale nam vrzal hard disk, protoze Linux
ech. alespon je videt ze to jede, ne???

> defaultne spatne delil pamet apod. To neni nic pro praktickeho uzivatele,
> ktery opravdu chce mit pocitac na neco. Linux je spise pro nadsence, kteri
> porad potrebuji neco opatrovat, jen aby to fungovalo, a citit se, jak jsou
> diky tomuto opatrovani makaci, ale jinak nic moc s pocitacem nedelaji. :-)

> S nastupem Windows XP se stane Linux opravdu systemem, ktery jakztakz v
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
  tak to by mne zajimalo proc Blill Gratis a jeho ostre placeni hosi
  delaj takovy kraviny typu "black page linux" ?????

> chodu udrzuje jen radka amaterskych a chaotickych levicovych nadsencu a

mno mohl by mi nekdo vysvetlit co je levicovej a pravicovej ???.
jelikoz sedim furt za svym linuxovym strojem a opravuju ho tak
ani nepostrehnu ze jsou volby. :)

> vylepsovatelu, kteri propagaci nadvlady volneho softwaru podrezavaji vetev
> sami pod sebou, uz proto, ze vetsina jsou studenti informatickych oboru na

kdyz chce nekdo neco vyvijet za prachy pod Linux tak at jde k SuSe
prej tady nekde v okoli brna budou stavet novou tovarnu.

ja bych doporucil www.vsichnitammusime.cz

> Petice za prioritu programu s otevrenym zdrojem je projevem hlouposti
> autoru. Jednou z hlavnich vyhod otevreneho zdroje je, ze crackeri mohou
> nedostatky hledat primo ve zdroji, a maji proto mnohem vetsi nadeje nejake
> najit a globalne jich vyuzit.

kdyby vydal Blill Gratis alespon cast svych zdrojaku tak by sme prisly
na spoustu bespecnostnich chyb..

> Jeste jednou dekuji za zaslane prispevky a ted Vas prosim, abyste me
> vyradili nebo napsali, jak to mam udelat: URL vypsane v radce o

Pokud jde o totalni vyrazeni tak znamej ma zbrojni prukaz.

> odhlasovani nefunguje - jak nakonec clovek v souvislosti s Linuxem celkem
> ocekava. ;-)

Prave som hacknul server byl na nem IIS/5.0 netrvalo mi to ani 5
minut. Co by hacker v souvislosti s Woknama ocekaval.

> Jeste chci rict, ze na CD s ceskou mutaci Red Hat 7.1 byla chyba, viz
>         http://www.linux.cz/

> Doporucuji nainstalovat nejaky profesionalni operacni system. ;-)

no to co mam na atarku neni vubec spatny.. Kdyz uz jsem u toho tak
novy wokna na MAC nejsou vubec spatny.