Fatalni porucha Linuxu

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Čtvrtek Květen 31 13:05:15 CEST 2001

No ani se nedivim,
on je totiz pan Motl ten znamy SPAMer, ktery
nedavno (v dubnu) rozesilal kdekomu tuhle reklamu:

> Věc:            	Fwd: ELEGANTNI VESMIR vychazi V CESTINE !!! (263 Kc
> vcetne DPH)

> Vazeni, 		http://www.physics.rutgers.edu/~motl/brian/
>
>  tento mail rozesilam vice nez stovce adresatu, o nichz si myslim, ze
>  je tato zprava bude zajimat, jelikoz je povazuji tim ci onim zpusobem
>  za intelektualne zalozene. Nebyli jste zapsani do zadne konference a
>  vsechny adresy jsem zaradil rucne. Presto se omlouvam, budete-li mit
>  dojem, ze jste mail dostali omylem; budete celkem urcite vyjimkou.

...atd... (z mff.CUNI.CZ, rutgers.EDU)

Myslim, ze to jen dokresluje ten spravny obraz :-)
Nerozciloval se NEKDO, ze linuxaci zneuzivaji
akademicke prostredky k jinym (vlastnim) ucelum? ;-)
At zije hvezdny LuMo(x)

### Okrina Miroslav napsal dne 29 May 01, v 21:01 :

> LOL
> jezisi
> LOL LOL LOL
> LOOOOOOOL
> ja to spise vidim tak, ze se Vam nekdo chtel pomstit a hrozne dobre se
> pobavit a to se take povedlo a nejen jemu :)))
>
> s pozdravem
> --
> Okrina Miroslav alias CRITTER

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail