Graficka karta na filmy

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Středa Květen 30 14:53:18 CEST 2001

> Nedavno zde probehla diskuse na tema nVidia. Na pocitaci Celeron 366,
> 128 MB RAM bych rad pod linuxem poustel video (nejcasteji divx). Mam
> starou grafiku (4MB) a video bezi plynule jen v 8-mi bitove hloubce.

no ja mam amd k6-3d/380 polu tvojej ram a 4MB grafiku a ide mi to
plynule
ale musis si prehravac skompilovat na svojej masine inak je to onicom.
(nebyva zapnuta podpora MMX ci 3Dnow! ale ta bi ti bola nanic ;) )

ja mam grafiku at3d (4MB) + voodoorush (2MB) vsetko na jednej doske

> Na to se ale da koukat jen pod Windows, na linuxu ma nejakou divnou
> paletu. Chtel bych si poridit nejakou grafiku, na ktere by divx-ove
> video bezelo dobre.

pouzivam len 16bit hlbku inak by mi nesiel 3Dfx.

> V souvislosti s videem jsem se koukal po nejakem nastroji na prekodovani
> videa (napr. mam mpeg2 a chci to prekodovat do divx-u v urcite kvalite,
> aby se to veslo na CD). Cosi je soucasti avifile (recompress), to mi ale
> moc nefungovalo (tedy cosi s tim videem udelal, ale mel potize se zvukem
> a neprislo mi, ze zmenil kvalitu). Nevite o necem spolehlivem?

vceraj som skompiloval mplaer je perfektny (doteraz som pouzival lamp)
a ten ma moznost aj zapisu do suboru zda sa mi ze tam bol i divix.

--
Boh nechce aby sme sa k nemu modlili!
Chce aby sa zanas nemusel hambit.