Linky a ProFTPd / WU-FTPD

Maca Petr macapetr na post.cz
Středa Květen 30 21:51:02 CEST 2001

>On Wed, 30 May 2001 12:55:38 +0200, "Petr Ruzicka" <ruzickap na volny.cz> wrote:

>Dobry den
>Muj problem byl uz asi mnohokrat resen na ruznych diskusnich forech, ale
>bohuzel me se jeho reseni nepovedlo nalezt. Potreboval bych u serveru
>ProFTPd udleat link mimo CHROOT nekam na druhy harddisk(FAT32). Nema nahodou
>nekdo nejaky napad jak se to dela?

   Ahoj

  No neco podobneho mam udelane, ale moc tomu neorzumim, tak ze nevim
nakolik to je bezpecne.
  V domovskem adresari uzivatele jsem vytvori link, ktery se odkazuje
na adresar, ktery je umisten na primountovanem disku. Tedy disk je
primountovany do /mnt/hddwin a na disku je adresar mp3. Ten link
ukazuje na tento adresar. Link se vsak musel vytvorit se (tusim0 dvema
parametrama (ktere ted z hlavy nereknu), ale kazdopadne se muselo
docilit vytvoreni dynamickeho linku. Normalni ln.... to nechtelo
akceptovat, prej ze staticky link neni povoleny na adresar nebo co ?!

  Po prihlaseni uzivatele FTPckem vidi ve svem adresari link na mp3,
da "cd 'jmeno linku'" a je na disku s FAT32.

  Mam taky dotaz :
-------------------
-  Na ty souboru z FAT32 ma prava 'x' a 'r'. Nevite jak udelat ten
link, aby mel taky pravo zapisu ????
- Prava pro pristup do primountovaneho disku se ridi pravy pripojneho
bodu /mnt/hddwin ??? nebo lze je ovlivnit podle prav toho linku ???
Jsem zmaten.
     Diky  a preju hezky den
Company:           Faculty of electrical engineering and computer science
Name:              Maca Petr
primary   email:   macapetr na post.cz
secondary email:   xmacap00 na stud.fee.vutbr.cz
Country:           CZECH REPUBLIC