telnetd ???

Maca Petr macapetr na post.cz
Čtvrtek Květen 31 00:26:45 CEST 2001

Dobry den
(jsem uplny zacatecnik)

 Nainstaloval jsem do RedHat6.2 z RPM balicku telnet-server. Slo to
celkem v pohode, ale nejak nevim jak ho pustit. man telnetd jsem si
precetl, ale nektere 'option' polozky v nem uvedene nejak neodpovidaji
polozkam, ktere vypise samotny program vi.telnetd.
  Pokud se jej snazim pustit, tak mi to vzdy zahlasi toto:

getperrname: Socketova operace na zrizeni, ktere neni socketem

 (nebo tak nejak podobne)

 Co s tim ?

PS: Pri instalaci se vytvorilo nove /etc/inetd.conf.rpmnew mam jim
nahradit stavajici /etc/inetd.conf ???  (Mimochodem to jsem pokusne
udelal, resnul kompl, a nic)

  Muzete mi nekdo popsat co se to deje ?

  Diky moc za kazdou radu

Company:           Faculty of electrical engineering and computer science
Name:              Maca Petr
primary   email:   macapetr na post.cz
secondary email:   xmacap00 na stud.fee.vutbr.cz
Country:           CZECH REPUBLIC