problem s hylafaxem

Vaclav Dvorak Vaclav.Dvorak na euromise.cz
Čtvrtek Květen 31 10:25:20 CEST 2001

Zdar a silu, liste!

Mam problem s hylafaxem: prakticky po kazdem prijmu hlasi, ze
hrozne moc prijatych radek faxu je spatnych a fax odmitne jako
spatny. A to i tehdy, kdyz jsme to zkouseli jen pres lokalni
ustrednu, takze zadna moc zasumena linka. A odesilani proslo v
pohode, fax byl dokonale cisty, a prijem po stejne trase a ze
stejneho faxu neprosel. Proc? Mne pripada, jako by mel naopak
pocet spatnych a dobrych radek... (Pres tu lokalni ustrednu je to
treba 600 radek celkem, z toho 592 spatnych.)

Chtelo by to, aby aspon nemazal ty prijate faxy, i kdyz si mysli, ze
byly prijate spatne. Ja si totiz myslim, ze jsou prijate dobre. Da se
to nejak?

Faxmodem je externi SupraFAXModem 33k6. Drive se softem pod
OS/2kou tentyz modem fungoval bezvadne (vcetne faxu).

A dalsi dotaz je, jestli k hylafaxu neexistuje nejaky aspon trochu
komfortni klient (adresar, log cinnosti, archiv odeslanych i prijatych
faxu...). susefax je bida... :-(

Anebo nevite treba o nejakem uplne jinem faxovacim softwaru?

A jeste by s tim mohl souviset jeden dotaz, na ktery take zatim
nemam odpoved: jak je to s podporou bufferovanych UARTu
16550A & spol.? Pri rychlosti 57600 a vys se mi ztraceji znaky,
coz mi pripada, ze na P3/800 je asi neco hodne spatne... :-( A
nenasel jsem nikde nastaveni prahu plnosti bufferu, kdy se
generuje IRQ. Je to nekde?

Vaclav Dvorak       (Vaclav.Dvorak na EuroMISE.cz)
EuroMISE centrum    (http://www.euromise.cz)