Tisk v Linuxu

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Čtvrtek Květen 31 11:02:19 CEST 2001

On 31 May 01, at 10:18, thus spake Pavel Faltynek:

> Dobry den,
> vidim, ze asi nebudu sam koho by neco podobneho zajimalo. Chtel
> bych se zeptat na nejaky odkaz s (pokud mozno) ceskym HOWTO k tisku a
> tiskarnam v Linuxu. Potrebuju komplet cely popis od zacatku konfigurace az
> po tisk z Office a Mozillu. Mam tiskarnu HP DJ 815C.

Taky bych po necem podobnem touzil.

Nicmene:
Printing-HOWTO
Printing-Usage-HOWTO
Treba na http://www.linuxdoc.org/

http://www.linuxprinting.org/

Z http://hpinkjet.sourceforge.net/ si lze stahnout driver pro GhostScript.

S temito vecmi se mi ted dari na HP DJ 695C tisknout barevny PostScript ke
sve ne zcela uplne spokojenosti. Niceho dalsiho jsem zatim nedosahl.

Na obrazky to pry chce NetPBM: http://netpbm.sourceforge.net/

          Pavel Kraus
            CAA CR
         kraus na caa.cz