2 autonomni systemy, 2xprovider, routing

martin.re na centrum.cz martin.re na centrum.cz
Čtvrtek Květen 31 14:43:16 CEST 2001

> Od: David Trcka <trcka na poda.cz>
> Komu: <linux na linux.cz>
> CC:
> Datum: Thu, 31 May 2001 12:58:01 +0200 (CEST)
> Předmět: Re: 2 autonomni systemy, 2xprovider, routing

> Presne tak, uz jsem to taky parkrat delal a v pohode. Staci
vhodne
> nacasovani.

pojede O.K. ?
dobra, snizim TTL, pockam, pak v noci prejdu, ale to neni cele.
1.Napsal jsem tam, ze druhy provider bude zalozni jak s tim ?
2.Jak s presunem DNS? Nejdriv primar ?
3.Nekdo tu napsal, ze nektere servery kesuji o106 bez ohledu na
nase TTL a ja bych tomu veril. Slysel jsem, ze nektere servery
maji "natvrdo" nabouchano dost zaznamu a obnovuji to tydne.

Martin

Hrajte on-line hry na http://herna.centrum.cz
Založte si svůj mail na http://mail.centrum.cz