Zkusenosti s instalaci RH 7.2 - problem s blockdevice na cdrom, nepodporuje ipchains

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Listopad 1 06:32:16 CET 2001

On St, 2001-10-31 at 18:13, Michal Vymazal wrote:
> Zdravim vsechny
> Nainstaloval jsem si RH 7.2 enigma a me zkusenosti jsou tyto:
> (Zkousel jsem jak update pres 7.1 CZ, tak cistou instalaci)
>
> 1) V jadre 2.4.7-10 (i586-distribucni jadro, prelozene jadro samozrejme
> poslechne) se mi nepodarilo rozchodit podporu pro ipchains, pouze
> iptables. Jadro tvrdi, ze ipchains nepodporuje.
Dle meho odhadu bude problem v tom, ze pokud je zavedeno iptables nebude
jakro chtit zavest ipchains a to plati zrejme i obracene. Hlavni problem
je zrejme v chybove hlasce, ktera by to mela rict jasneji.

Pavel