Zkusenosti s instalaci RH 7.2 - problem s blockdevice na cdrom,nepodporuje ipchains

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Čtvrtek Listopad 1 07:14:44 CET 2001

to neni nic prekvapujiciho, uz se to tu probiralo.
urcite byste to nasli v archivu.

zalezi na tom, jake zavedete moduly.
podpora ipchains v jádrech 2.4 je tak 95%-ni, viz dokumentace. Nějaké
drobnosti tam snad nejdou (nechytte mne za slovo, pro nekoho treba
dulezite), matne si vzpominam, jak jsem procital dokumentaci.

Martin Reiser