RE: Sí»ování

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Listopad 1 07:04:47 CET 2001

On Thu, 1 Nov 2001, Jan Houstek wrote:

> Muzete prosim napsat, co vas vede k tomuto vyroku? Tu vec jsem videl na
> vlastni oci, sice ne za chodu, ale nevim, proc by mi ten clovek lhal.
> Funguje to pry naprosto spolehlive (ping, ftp, http, proste internet ...),
> jediny problem je 100% vlhkost vzduchu (mlha), to pak nejede vubec.

Hmm - existuje nekde ten stavebni navod ? Postavilo to uz par lidi ?
Videl jste neco u nekoho na stole a ten Vam o tom neco povidal a pak
sem suse napisete, zadny problem za par korun si ubastlite naprosto
skvele a rychle pojitko ktere vyresi Vase problemy. Jako kdyby jste
s tim mel vynikajici zkusenosti. Neco mi rika, ze to vubec nebude tak
jednoduche a jestli bude nekdy existovat overeny prototyp a stavebni
navod, porad to nebude uplne trivialni stavba. Tedy aby jsme to
nezamluvili - kde je ten navod na stavbu ?

Daląí informace o konferenci Linux