Sí»ování

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Čtvrtek Listopad 1 08:04:35 CET 2001

On Thu, Nov 01, 2001 at 07:04:47AM +0100, Petr Simek wrote:

> Hmm - existuje nekde ten stavebni navod ? Postavilo to uz par lidi ?
> Videl jste neco u nekoho na stole a ten Vam o tom neco povidal a pak
> sem suse napisete, zadny problem za par korun si ubastlite naprosto
> skvele a rychle pojitko ktere vyresi Vase problemy. Jako kdyby jste
> s tim mel vynikajici zkusenosti. Neco mi rika, ze to vubec nebude tak
> jednoduche a jestli bude nekdy existovat overeny prototyp a stavebni
> navod, porad to nebude uplne trivialni stavba. Tedy aby jsme to
> nezamluvili - kde je ten navod na stavbu ?

http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~clock/twibright/ronja/

kdyz budete trochu hledat, naleznete i ceskou verzi (mate-li problemy s
anglictinou).

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487