prodleva pred spustenim cehokoliv: vyreseno

jan.navratil na ct.cz jan.navratil na ct.cz
Čtvrtek Listopad 1 09:18:48 CET 2001

mel jste pravdu - bylo to ono, ale proc ty DNS dotazy dela i kdyz to
spousti na lokale? vzdyt v /etc/hosts ma localhost nastaven ...

nn, v kazdem pripade mockrat dekuji

J.Navratil