prodleva pred spustenim cehokoliv: vyreseno

Pátek Listopad 2 05:40:17 CET 2001

On Thu, 1 Nov 2001 jan.navratil na ct.cz wrote:

> mel jste pravdu - bylo to ono, ale proc ty DNS dotazy dela i kdyz to
> spousti na lokale? vzdyt v /etc/hosts ma localhost nastaven ...

Do DNS strka nos pouze v pripade, ze je $DISPLAY uveden zpusobem,
ktery naznacuje pouzit TCP (napr. i localhost:0 nebo muj.pocitac:0) a
pozadovane jmeno bud v /etc/hosts neni, nebo je konfigurace (napr.
/etc/nsswitch.conf) takova, ze je nejdriv dotazovano DNS.