Sí»ování

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Listopad 1 09:22:37 CET 2001

On Thu, 1 Nov 2001, Petr Vanek wrote:

> http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~clock/twibright/ronja/

Ach jo. Ale mne prece zajima ten stavebni navod na to pojitko 10mbit. Tam je
o nem psano jako o 'prototype' nicmene zadna schemata, nic. To ze existuje
ronja na RS232 pro rychlost 115200 a ze uz to par lidi postavilo (a nekdo
z nich tu snad i informoval ze to ma par musek - neni to uplne spolehlive)
to vim. Jenze tady se ozval vykrik ze existuje funkcni pojitko na 10mbit
a ze si ho muzeme klidne postavit, tak proto shanim ten navod.

Mozna jsme uplne slepy a pro oci nevidim - muzete mi tedy prosim poslat
nejaky jeste presnejsi odkaz na skuteny navod na stavbu toho 10mbit pojitka ?

> Vanous
> Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
> Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..

Daląí informace o konferenci Linux