Sí»ování

Jan Houstek housj0am na karlov.mff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 1 18:14:14 CET 2001

> Ach jo. Ale mne prece zajima ten stavebni navod na to pojitko 10mbit. Tam je
> o nem psano jako o 'prototype' nicmene zadna schemata, nic. To ze existuje
> ronja na RS232 pro rychlost 115200 a ze uz to par lidi postavilo (a nekdo
> z nich tu snad i informoval ze to ma par musek - neni to uplne spolehlive)
> to vim. Jenze tady se ozval vykrik ze existuje funkcni pojitko na 10mbit
> a ze si ho muzeme klidne postavit, tak proto shanim ten navod.
>
> Mozna jsme uplne slepy a pro oci nevidim - muzete mi tedy prosim poslat
> [...]

Jesli to tam neni, tak se to tam objevi v nejblizsi dobe. Existoval prave
tenhle 115200 prototyp, ten je myslim IR, a ted ten clovek udelal
10Mbit s LEDkou (zvladne kolem 500m) a jeste chce zkusit dat tam diodu
z laseroveho ukazovatka (to by melo tu vzdalenost jeste zvetsit). Jiste,
je to uplne nova a tudiz nevyzkousena vec, ale prvni dojmy jsou velice
slibne.

--
Honza Houstek

Daląí informace o konferenci Linux