RPM: Failed to find Provides

Marián Kyral marian.kyral na worldonline.cz
Čtvrtek Listopad 1 10:06:28 CET 2001

Pavel Kankovsky wrote:

 > Google nasel nejakou diskusi na mdk-admin na lists.freezer-burn.org, kde
 > si nekdo stezoval na podobny problem (kupodivu jsou relevantni casti
 > pouze v dokumentu, co ma Google v kesi, a nikoli v originale?!).
 > Dotycny zjistil zvlastni vec: problem zmizel, kdyz zmenil TERM
 > (napr. z xterm na xterms).

Na Google je takových problémů mraky a je problém dostat se k nějakému
konkrétnímu řešení. Hlavně by mě zajímalo, jestli tady někdo překládá
balíky pomocí rpm -bb a jak mu to funguje, případně jak je odstranil.
Asi vyzkouším upgrade rpm, ale jak jsem už psal, dělalo mi to i v RH 6.2
po nějakém upgradu (možná perl? ale teď fakt nevím, už je to dost
dlouho. Dokonce jsem tam měl rpm 3. Ale ruku do ohně za to nedám.

Překládal jsem v textové konzoli, vyzkouším nějaké terminály.

--