RPM: Failed to find Provides

Marián Kyral marian.kyral na worldonline.cz
Čtvrtek Listopad 1 10:07:24 CET 2001

Pavel Kankovsky wrote:

 > To znamena, ze z /usr/lib/rpm/find-provides vylezlo neco, co se rpm
 > nelibilo. Zkusil bych find-provides spustit rucne (ocekava seznam
souboru,
 > coz muze byt trochu problem vyrobit rucne) a/nebo to protrasovat pres
 > strace (nejlepe jen -bi --short-circuit).

Zkusím

 > Doplnujici otazky: Dela to deterministicky (tj. lze to opakovanou
vyrobou
 > tehoz baliku od zacatku zopakovat)? Jakou mate verzi rpm?

Vyzkouším, ale myslím si, že ano. Jen si musím najít nějaký menší balík.
Glibc se mi překládalo kolem dvou hodin :-)). Dělalo mi to třeba u KDE
2.0. a mám dojem že i ovladače od nVidie. Zítra budou podrobnější výsledky.

Co mě zaráží, je to, že na RH 7.1 překládám balík z RawHide a takové
problémy :-(((
rpm je z RH 7.1, teď nevím jaká verze.

--