Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra?

Čtvrtek Listopad 1 12:17:46 CET 2001

Milan Kerslager wrote:

> Uz me to se*e, a to hodne. Nikdy jsem netvrdil, ze Linus dela QA a vzdy
> jsem zde psal, ze na to proste ten clovek NEMA PROSTREDKY. Linus obvykle

	Ano, je to vazne neprijemne nechat se nachytat na hruskach, bohuzel
jsou lide, kteri si svou vlastni chybu nepriznaji i kdyby to meli zlatym
pismem jako epitaf...:-((((

Zalov v pameti, kdopak asi misto Tebe psal toto:

http://www.linux.cz/lists/archive/linux/127981.html

Cituji:
Linus & spol. QA delaji, ale maji na to delsi cas (celou existenci
stabilni rady). Pokud chcete kratsi cyklus, vyuzijte toho, co delaji
distributori. Ti se snazi splnit QA kazdeho pul roku a docela jim to
jde.

Konec citace... O QA se otiras dost dlouho, ale v tomto prispevku jsi
jasne a zretelne napsal neco, co nyni popiras a tvrdis, ze jsi to nikdy
netvrdil, takze nekdo z nas dvou je asi vazne blbej a nebo nevidi...:-(