rh7.2 a upgrade kernelu z up2date

Čtvrtek Listopad 1 17:02:34 CET 2001

On Wed, 31 Oct 2001, David Trcka wrote:

> Takhle mi to funguje uz na nekolika strojich a bez problemu. Jenomze po
> upgradu, ktery jsem delal pred chvili na jinem stroji, mi to na nem
> ukazuje u obou modulu cislo 0 (u jbd navic used by [ext3]). Pritom prikaz
> mount ukazuje, ze / je namountovany jako ext3 a cat /proc/mounts ukazuje,

mount jen vypise, co je v /etc/mtab

> ze jako ext2. Rozdil je, ze na tom stroji je SCSI a nekolik oddilu
> reiserfs. Muze to byt tim? Staci ext3 a jbd natahnout po ovladaci SCSI
> nebo musi byt natazeny pred nim? A jak je to teda vubec namountovane? ext2
> nebo ext3?

Hmm, asi bude nekde problem. V /proc/mounts by mel byt skutecny stav.
Cisty RH 7.2 mi tohle nedela (tj. v /proc/mounts je skutecne na root FS
ext3 a zavedene moduly jsou jbd a ext3), naopak dela to to same jadro na
RH 7.1 (zatim netusim proc), i kdyz pomocne nastroje jsou take z RH 7.2.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz