rh7.2 po uspesne instalaci nenabehne! (long)

Jiri Svoboda svoboda na istrade.cz
Čtvrtek Listopad 1 21:31:18 CET 2001

"Daniel F. Hrouzek" wrote:

> zravicko!
>
> o weekendu jsem si nainstaloval cerstve stazenou distribuci rh7.2.
> vedom si toho, ze mam z rh7.1cz na disku nekolik veci, o ktere byx
> nerad prisel, zvolil jsem pri instalaci moznost upgrade. vsexno...
>

> abit kt7a-raid
> duron 750
> 256 + 128 ram (133)
> disky ibm 13.5gb/66 a seagate barracuda 40gb/100
> cdrom teac 540e, cdrw teac w512eb
> sb live! player, ati a-i-w pro
> sitovka edimax en-9130a
>
> takze co ted? jak to aspon donutit nabehnout a zkusit zkompilovat
> [...]

Vcera jsem se tim bavil celou noc. Urcite mate jadro prelozeno pro
Athlon/Duron. Zkuste pro i686.  Jadro 2.4.9-7 pro athlona mi jelo na MSI KT133A
ale po vymene MB na vyse uvedenou ani ranu.

--
Jiri Svoboda
svoboda na istrade.cz