rh7.2 po uspesne instalaci nenabehne! (long)

Daniel F. Hrouzek hrouzek na stratosfera.cz
Pátek Listopad 2 11:35:17 CET 2001

> Vcera jsem se tim bavil celou noc. Urcite mate jadro prelozeno pro
> Athlon/Duron. Zkuste pro i686.  Jadro 2.4.9-7 pro athlona mi jelo na MSI KT133A
> ale po vymene MB na vyse uvedenou ani ranu.

fiha, no to je konecne slovo! priznam se, ze tohle by me ani ve snu
nenapadlo! :-0 hned vecer to zkusim, ale kdyz tak o tom premyslim,
mohlo by to byt ono. vcera jsem se totiz pres instalacni cedecko,
rescue mod a chroot dostal do systemu, zkompiloval jsem jadro 2.4.2
(to mi v rh7.1 bezelo, no ale bylo z rpm, nekompilovane) a zase to
delalo to same... a samozrejme ze prvni, co jsem udelal, bylo zvoleni
typu procesoru athlon/duron! to jsou veci...
zusim to teda pro i686 a dam vedet, zatim diky!

s pozdravem

--
daniel f. hrouzek
programator stratosfera on-line

[:: www.stratosfera.cz ::]
[:: www.freemejl.cz ::]

email ::  hrouzek na stratosfera.cz
xchat ::  d.f.h (www.xko.cz)
icq   ::  77845458 (d_f_h)
www   ::  www.taverna.cz

[:: tak ma ivan novakov tu maturitu, nebo ne?! ::]