Definice kruhem

Čtvrtek Listopad 1 23:41:25 CET 2001

On Thu, 1 Nov 2001, Martin Kudlvasr wrote:

> Narazil jsem na zajimavou zalezitost v RH6.2.
> Tedy: pri rpm -e hlasi toto -
>
> chyba: odstran?ní t?chto balí?k? by poru?ilo závislosti:
> 	ghostscript-fonts je nutné pro ghostscript-5.50-1
> chyba: odstran?ní t?chto balí?k? by poru?ilo závislosti:
> 	ghostscript je nutné pro ghostscript-fonts-5.50-1
>
> V oficialni distribuci mi to pripada minimalne usmevne a moc rad
> bych se kouknul na prislusne misto instalacniho skriptu (jenze na
> takovy hledani jsem trochu linej). Nebo je to nejaka me neznama
> vlastnost
> (cesky feature, pozn. prekl.) rpm?

a) mate aktualni updaty?
b) co vlastne bylo na prikazovem radku
c) proc jste tedy nepouzil rpm -e --nodeps (kdyz vite, kde je problem)?
d) nebo Vam slo o ty otazniky (chybne inicializovane locale nebo
   spatne fonty)
e) rpm nebylo v ceske mutaci nijak modifikovano, tak proc to ma byt
   ceske feature?

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz