Definice kruhem

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Čtvrtek Listopad 1 23:42:48 CET 2001

On Thu, 1 Nov 2001, Milan Kerslager wrote:

> a) mate aktualni updaty?
> b) co vlastne bylo na prikazovem radku
> c) proc jste tedy nepouzil rpm -e --nodeps (kdyz vite, kde je problem)?
> d) nebo Vam slo o ty otazniky (chybne inicializovane locale nebo
>    spatne fonty)
> e) rpm nebylo v ceske mutaci nijak modifikovano, tak proc to ma byt
>    ceske feature?

Podle me je to jasny, jedna se jen o nedorozumeni, ty baliky je nutne
odstranit soucasne, nikoliv jeden a pak druhy. To je zrejme to co tazatel
nepochopil. Je to naprosto korektni chovani.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pokrok je realizace utopii.