RH 7.2 CZ - kdy bude

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Pátek Listopad 2 08:17:45 CET 2001

> BTW: Mozna mi to pujde rychleji - nekteri lide mi vysvetlili, jak se to ma
>      delat lepe a efektivneji... uvidime, pravdepodobne jsem tomu doposud
>      vubec nerozumnel.

To myslite tu nekonecnou diskusi o tvorbe jadra?
Tu uz prece nikdo necte ...
Ja to mazu rovnou, jen vcera tam psal neco PK, tak jsem se taky pridal.
To uz vubec neni o jadru ...

> US verze ma tentokrat spravne kompletne prelozenou instalaci a popisky
> vsech balicku, cili CZ mutace se tentokrat bude odlisovat jen balicky (a
> ty lze jednoduse upgradovat).

Muzu si z toho odvodit, ze lze pouzit "originalni" RH 7.2 a pak vymenit
pocestene balicky ze zvlastniho ceskeho CD?

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz