RH 7.2 CZ - kdy bude

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pátek Listopad 2 16:20:10 CET 2001

Milan Kerslager wrote:

> Obvykle mi to trva mesic. Uz jsem zacal.
>
> BTW: Mozna mi to pujde rychleji - nekteri lide mi vysvetlili, jak se to ma
>      delat lepe a efektivneji... uvidime, pravdepodobne jsem tomu doposud
>      vubec nerozumnel.
>
> US verze ma tentokrat spravne kompletne prelozenou instalaci a popisky
> vsech balicku, cili CZ mutace se tentokrat bude odlisovat jen balicky (a
> ty lze jednoduse upgradovat).

Souhlasim, to uz jsem vyzkousel.
BTW, komu mam hlasit tu chybu s ipchains (chyba v /etc/init.d/ipchains
start- neprovede modprobe ipchains) a block device pro cdrom?
Staci to nahlasit Tobe Milane? Mam sice zkusenosti s Bugzillou Mozilly,
ale nerad bych delal binec na redhat.com.

Hezky vikend
Michal Vymazal