audio mixer dotaz

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Pátek Listopad 2 09:41:38 CET 2001

> Dobr den,
> Mohl by mi prosim nekdo vysvetlit vyznam jednotlivych polozek mixeru?
> (napriklad aumix)
> Pokousim se nahravat ze vstupu line na karte SoundBlaster
> Live a moc mi
> to nejde.

zjednodusene:
kazdy ze zdroju ma svuj "zesilovac", pote se smixuji dohromady, nasleduje
spolecny zesilovac a vystup

takze pokud chcete hlasitejsi mp3 ale zachovat hlasitost cd budete hybat
pouze soupakem pro "wave".
pokud chcete zeslabit vse stejne, soupnete jen spolecnym zesilovacem
atd.

pro nahravani je to obdobne - zde je ale jeste jedna vec navic: muzete
nahravat jen z urciteho zdroje (a pak hybat jen jeho soupakem) nebo z mixu
vsech zdroju a pak je to obdobne jako vyse ^^

mp