Zkusenosti s instalaci RH 7.2 - problem s blockdevice na cdrom, nepodporuje ipchains

Michal Žejdl zejdl na suas.cz
Pátek Listopad 2 09:02:40 CET 2001

Michal Vymazal wrote:

> Zdravim vsechny
> Nainstaloval jsem si RH 7.2 enigma a me zkusenosti jsou tyto:

> poslechne) se mi nepodarilo rozchodit podporu pro ipchains, pouze
> iptables. Jadro tvrdi, ze ipchains nepodporuje.
> 2) Po regulerni instalaci jsem nemohl primountovat cdrom. System tvrdil

> Mate nekdo podobne zkusenosti?

	Já. Problém byl v tom, že se při startu nespustil depmod. Spustil jsem
jej ručně a bylo po problémech. Pak už se depmod při startu spouštěl,
ale upgradoval jsem mezi tím na 2.4.9-7smp, takže si nejsem jist, že to
(ne)bylo tím.
--
Ing. Michal Žejdl			e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovská uhelná, a.s.			tel.: +420 168 46-5418