RH-7.2 + instalace z FTP = ??:(

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pátek Listopad 2 12:44:55 CET 2001

DD,

 vazeni tucnaci (to jako obdivovatele z uzivatele linuxu, s
hmotnosti to nema co delat :) !

 Konfigurace:

 - PIII 800MHz
 - EtherExpress 100 NIC (driver eepro100)
 - mabo od intelu Fayetville

 Problem:

 - bottnet.img -> /dev/fd0 = OK
 - FDD boot -> text. instalace = OK
 - partitioning, formating = OK
 - prideleni IP z DHCP serveru = OK
 - vyber balicku = OK

 - co nefunguje, jest sitova komunikace. Po urcite dobe se
proste prenos balicku z ftp serveru zastavi a Game over.
(Ne)deterministicky chvilku po glibc-[common]*rpm,
zpravidla na ash ...

Masina je zapecetena, bez CDROMky, tedy FTP/HTTP je jedina
moznost instalace ...

- koukal jsem na cat /proc/interrupts. Podle vypisu sdili
preruseni eth0 a usb-uhci. Pokud vsak rucne odeberu modul
usb-uhci ze systemu, tak nenastartuje ani nahravrani
druheho silu instalace ze site ..

Co s tim, uz jsem z toho celej tumpachovej :( Lze nejak
zakazat USB, biosu jsem to zakazal, ale kernel to nebere na
vedomi (coz chapu).

						Z.P.