RH-7.2 + instalace z FTP = ??:(

Robert Vojta robert na v0jta.net
Pátek Listopad 2 11:04:04 CET 2001

> Masina je zapecetena, bez CDROMky, tedy FTP/HTTP je jedina
> moznost instalace ...

  To je blbina, sice je masina zapecetena, ale kdyz ji rozpecetite, tak o
zadnou zaruku neprijdete ...

> - koukal jsem na cat /proc/interrupts. Podle vypisu sdili
> preruseni eth0 a usb-uhci. Pokud vsak rucne odeberu modul
> usb-uhci ze systemu, tak nenastartuje ani nahravrani
> druheho silu instalace ze site ..

  Tak si zkuste udelat vlastni jadro pro instalaci, pokud instalujete z ftpka
kam nemate pristup, tak si ho udelejte na disketu, jinak muzete primo na to
ftpko a tam zruste usb.

                                                                --Robert V0jta

--

  Never test for an error condition you don't know how to handle.  --Steinbach