Problemy s SIS630E chipsetem (integrovana sitovka)?

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Pátek Listopad 2 11:58:46 CET 2001

On Fri, 2 Nov 2001, Robert Vojta wrote:

>   V tom pripade je to opravdu SiS900 a je to asi tak zraly na ziskani podstatne
> vice informaci o vasem systemu, ziskani nejakych debug vypisu modulu a pozadani
> o radu v lkml, l-net, ...
>   Jinak mne ted napada, co mate na druhy strane toho kabelu co vede z te
> sitovky? Mate vsude FD, HD, 10/100Mbit? Bud tam mate switch nebo neco jineho
> co se s tou kartou domluvi a nastavi se podle toho a nebo tam nic nemate a v
> tom pripade musite na obou koncich mit to same, jinak to asi bude delat to vase
> zpomaleni, uz jsem to jednou zazil, ale nemusi to byt ono.
To je nejpravdepodobnejsi pricina.
Jeste bych vyzkousel jiny kabel... Jednou jsem se divil, proc mi "nejak blbne
sit". Kdyz jsem se kouknul na to, jak jsou nacvaknute konektory bylo
jasno...

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..