Problemy s SIS630E chipsetem (integrovana sitovka)?

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Sobota Listopad 3 17:00:40 CET 2001

Tomas Valousek wrote:
> To je nejpravdepodobnejsi pricina.
> Jeste bych vyzkousel jiny kabel... Jednou jsem se divil, proc mi "nejak blbne
> sit". Kdyz jsem se kouknul na to, jak jsou nacvaknute konektory bylo
> jasno...

Bylo to v kabelu, celej svazek kabelu od switche k zasuvkam byl
v jednom miste zlomen. Zajimave je, ze 3Com, Intel a RTL karty na tom
behaj jedna basen, jen ten SiS to nezvladal. Po primem propoji
do switche uz jede uchazejicim zpusobem.

	Majkl