Telefoní karta

buchal na brailcom.org buchal na brailcom.org
Pátek Listopad 2 11:39:11 CET 2001

    JK> 	Voice modemy nejsou prilis pouzitelne k
    JK> telefonovani. Hlavni nevyhodou je, ze neumi duplex provoz
    JK> (cili zaroven mluvit a zaroven prijimat zvuk. Coz v praxi
    JK> velmi vadi na plynulosti hovoru.

Díky, právě jste mi ušetřil mnoho času. Nerad bych to, co jste napsal
zjistil v okamžiku, kdy bych všechno potřebné sehnal a rozchodil.

Rád bych se ale vrátil k mému problému.

Potřebuji mít při telefonování volné ruce a potřebuji také, dělat
jednoduchým způsobem záznamy hovorů.

Myslel jsem si, že se to dá řešit právě již zmíněnou telefoní kartou,
t.z. speciálním HW, který se strčí do ISA nebo PCI slotu a který by
bylo možné v Linuxu ovládat. Navíc, vzhledem k tomu, že pracuji s
hlasovým a hmatovým výstupem pouze na konzoli, musí takový program
fungovat na konzoli.

Představoval jsem si, že by takové zařízení nemuselo být ani moc drahé,
ale možná právě v tom se mýlím.

O nějaké takové kartě jsem již slyšel, ale nevím, zda se to vůbec dá u
nás koupit a případně za kolik.

S pozdravem

--

Jan Buchal