Re: Telefoní karta

Radek Kotesovec rkotesovec na tinysoftware.cz
Pátek Listopad 2 12:50:24 CET 2001

napadlo me resit to propojenim pres zvukovou kartu
    - osobne mam modem Microcom 56k Voice externi, a ten ma dva vystupy v
podobe JACKa
        - jeden na mikrofon, druhy na sluchatko
    pokud by se propojil vystup na sluchatko se zvukovou kartou, a ze
zvukove karty by se vedl vyvod bud na repraky, nebo na jina sluchatka, tak
by slo zaznamenavat prichazejici hovor. To same by slo pouzit na opacnou
stranu - mikrofon -> zvukovka -> modem. Ovsem, nevim, jak tohle dopadne co
se tyce rychlosti pocitace... A taky nevim o zadnym softwareu, ktery by
dokazal soucasne ze zvukovky prijimat a vysilat data... Tedy zase by z toho
vyslo ( v lepsim pripade) komunikace, kdy byste na sebe nemohli mluvit
navzajem... Mozna reseni dvou zvukovek a udelat pres ne softwareovy most?
S pozdravem BENET

PS: Pokud se v tomto prispevku neco nekomu nelibi, staci upozornit na chyby,
nechci vyvolavat flame - mam na flame nejakou smulu... a nemam je rad...