RH 7.2 CZ - kdy bude

Jakub Moc Jakub.Moc na volny.cz
Pátek Listopad 2 17:22:06 CET 2001

Jak to vypada s CZ klavesnicema v X 4.1?

-----Original Message-----
From: Milan Kerslager [mailto:milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz]
Sent: Thursday, November 01, 2001 11:34 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: RH 7.2 CZ - kdy bude

On Thu, 1 Nov 2001, Miroslav Kolombo wrote:

> Nevi nekdo, kdy bude CZ verze RH 7.2 ?

Obvykle mi to trva mesic. Uz jsem zacal.

BTW: Mozna mi to pujde rychleji - nekteri lide mi vysvetlili, jak se to
ma
     delat lepe a efektivneji... uvidime, pravdepodobne jsem tomu
doposud
     vubec nerozumnel.

US verze ma tentokrat spravne kompletne prelozenou instalaci a popisky
vsech balicku, cili CZ mutace se tentokrat bude odlisovat jen balicky (a
ty lze jednoduse upgradovat).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz