RH 7.2 CZ - kdy bude

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pondělí Listopad 5 15:31:38 CET 2001

Milan Kerslager wrote:

>Bugzillu ma RH. Chyba v ipchains skriptu pro distribuci Red Hat se
>jednoznacne hlasi do Bugzilly Red Hatu. Nevidim rozpor v tom, co jsem
>napsal. Tezko budu chybu ve skriptu psat do Bugzilly nekoho jineho.

Jiste ze ne:-) Ohlasim to sam, jen jsem chtel vedet, jaky je spravny postup.

Mala vsuvka. Uz jsem ohlasil obe dve chyby - jak ipchains, tak mount
(non existent blockdevice pro cdrom). Na ipchains reagoval Mike Harris
asi behem 5 minut (zadost o doplnujici info). Na bugreport o mount (link
pro /dev/cdrom) uz reagovali tez. Vse probehlo behem dneska.
Konec vsuvky.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz