terminal

Sad0ur Sad0ur na seznam.cz
Pátek Listopad 2 20:07:32 CET 2001

zdravim,

nemohl by me nekdo z vas nasmerovat nekam,kde je vysvetleny system,jak
funguji veci ohledne vstupu/vystupu na terminal (console,a hlavne xterm)
(takovy ty veci jako terminfo,termcap a buhvi co jeste.)
jde mi hlavne o nejake celkove schema (tedy,jestli je,nebo jak to je)
(ktere soubory a prikazy jsou na znakove sady a ktere jsou na vstup z
klavesnice)

(nebo jestli by mi to byl nekdo ochotny vysvetlit (pouziti jednotlivich
veci se muzu kouknout do man-pages,ale nevim,kde mam co hledat)(mam
debian potato(vetsinu veci mam ale ze zdrojaku) a Xka 4.0.10))

diky