linux na 486 8M ram 100M HD pcmcia xircom

Lubos Moscovic moscovic na stonline.sk
Pátek Listopad 2 20:40:38 CET 2001

Prave dnes som nainstaloval na 486 sx 33, 8mb ram a 160 HD Debiana "potato",
50 mb som dal ako swap a 110 som nechal na system, ale po nainstalovani som
zistil, ze to tam este riadne hrka, zabralo to zhruba 60 mb. Inac instalaciu
som spravil tak, ze som z druheho pocitaca vypitval CD-romku frcol ju do tej
sunky, nabootoval zo zachrannej diskety od wokien s podporou CD-rom a potom
som uz iba spustil instalaciu z CD a potom to uz slo normalne... az na to,
ze som si dnes riadne pretrenoval moju (dost slabu) trpezlivost.

So sudruzskym pozdravom
Lubos "Herrman" Moscovic
HOWG