RH 7.2 CZ - kdy bude

Robert Vojta robert na v0jta.net
Sobota Listopad 3 14:07:22 CET 2001

Pavel XPJ Jisl <pavel na cetoraz.info> writes:

>  KDE2 to sice zvládá v pohodě, ale nejde nastavit klávesová zkratka
> CTRL+SHIFT :)
>
> Jestli to máte někdy vyřešené, nemohli byste se o to podělit?
>
> Děkuji, s pozdravy Pavel
>
> P.S. zatím mám XFree 4.0.x, takže to není tak akutní, ale hodilo by se to

  Osobně jsem to nějak nepochopil, teda proč ty mapy jsou pryč a používají se
ty hrůzný udělátka z KDE, GNOME, ... kdy pokaždé pouští xmodmap a mění
klávesové mapy. Nevím jak ostatním, ale mně to na tady na notebooku trvá
něco kolem vteřiny než se to přepne a znám i případy, kdy to trvá až pět
vteřin a to samozřejmě ani nemluvím o tom, že se tam nedá nastavit
inteligentní přepínání té klávesnice jako shift+shift, ctrl+shift, ...
Ty prodlevy můžou být způsobeny samozřejmě i něčím jiným, ale to přepínání
v KDE/Gnome se mi zdá naprosto nevyhovující.

--
Robert V0jta

  Never test for an error condition you don't know how to handle.  --Steinbach