RH 7.2 CZ - kdy bude

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Sobota Listopad 3 14:33:10 CET 2001

On 3 Nov 2001, Robert Vojta wrote:

>   Osobne jsem to nejak nepochopil, teda proc ty mapy jsou pryc a pouzivaji se
> ty hruzny udelatka z KDE, GNOME, ... kdy pokazde pousti xmodmap a meni
> klavesove mapy. Nevim jak ostatnim, ale mne to na tady na notebooku trva
> neco kolem vteriny nez se to prepne a znam i pripady, kdy to trva az pet
> vterin a to samozrejme ani nemluvim o tom, ze se tam neda nastavit
> inteligentni prepinani te klavesnice jako shift+shift, ctrl+shift, ...
> Ty prodlevy muzou byt zpusobeny samozrejme i necim jinym, ale to prepinani
> v KDE/Gnome se mi zda naprosto nevyhovujici.

Ten clovek, co to ma na svedomi, to tady vysvetloval, je to v archivu.
V podstate slo o to, ze ho k tomu donutili vyvojari, kterym se nelibilo,
ze ma kazdy jazyk x-ruznych map.

Urcite se to nelibi hodne lidem, kteri primarne pouzivaji prepinani mezi
US a CZ(qwerty), ale pokud nekdo potrebuje prepinat mezi dalsi klavesnici,
trebas DE, tak uz to je pomerne problem. Takze to byl asi duvod k tomu, ze
to proste nechali na reseni ruznych WM.

R.V.