RH 7.2 CZ - kdy bude

Robert Vojta robert na v0jta.net
Sobota Listopad 3 14:49:14 CET 2001

Radek Vybiral <Radek.Vybiral na vsb.cz> writes:

> Ten clovek, co to ma na svedomi, to tady vysvetloval, je to v archivu.
> V podstate slo o to, ze ho k tomu donutili vyvojari, kterym se nelibilo,
> ze ma kazdy jazyk x-ruznych map.

  Na to si ještě pamatuju, ale přiznám se, že pozorně jsem to nečetl ...

> Urcite se to nelibi hodne lidem, kteri primarne pouzivaji prepinani mezi
> US a CZ(qwerty), ale pokud nekdo potrebuje prepinat mezi dalsi klavesnici,
> trebas DE, tak uz to je pomerne problem. Takze to byl asi duvod k tomu, ze
> to proste nechali na reseni ruznych WM.

  Jenže dokud ty utility nebudou alespoň minimálně použitelné (což podle mně
teď nejsou), bude si asi spousta lidí kopírovat mapy z 4.0.3 verze ... Mám
pocit, že se pomalu přesouváme ke stylu windows, hlavně že tam máme ikonku
na kterou můžeme kliknout a ona se nám přepne klávesnice, jenže takovýhle
klikač nepozná, že je to pomalé, protože než se zase vrátí myší tam kde byl,
už je to přeplé a může s klidem psát ... Pak je tu ještě věc naprosto
nevyhovujících zkratek pro přepínání, například v KDE je to děs a hrůza, proč
bych ještě ke klávesám jako shift, ctrl měl přidat nějakou další klávesu?

--
Robert V0jta

  Never test for an error condition you don't know how to handle.  --Steinbach