MRP Video system od MRP Slusovice

Milan Šorm sorm na pef.mendelu.cz
Sobota Listopad 3 16:30:15 CET 2001

Sat, Nov 03, 2001 ve 03:57:35PM +0100 Robert Vojta napsal(a):
# Milan Šorm <sorm na pef.mendelu.cz> writes:
#
# > Shaneli jsme levne reseni (nenasli jsme nic srovnatelne levneho), ktere by
# > podporoval nas dodavatel bezp. technologii. Ve vyberovem rizeni holt tohle
# > zvitezilo predevsim proto, ze ostatni nenabidli uz vubec nic pouzitelneho.
# > Doufal jsem v rozumnou spolupraci. Ted uz vim, ze existuji i firmy, ktere
# > nevezmou zadnou sanci (tj. vyvoj neceho zadarmo).
#
#   Nejlevnější != nejlepší && Nejdražší != nejlepší, takové firmy jsou a budou
#   a podle mne, pokud to ta firma nechce udělat, tak na místě vyjednavače té
#   firmy je nějaký "idiot" a nebo ta firma chce něco skrýt. Ani bych se nedivil
#   té druhé možnosti, která mně napadla po Tapovým komentáři, tj. že to funguje
#   všelijak, že se to spoléhá na chyby systému, ... Takže to asi nebude nic
#   moc, doufám, že to není nějaké řešení k nám do školy?
#

Je to k nam do skoly. My na rozdil od jinych VS nemame na drahe systemy.
Hledame uspory vsude. Tohle melo hodne referenci. Uvidime. Tu kartu jsem ted
videl, vypada silne jednoduse, takze uvidime.

--milan