MRP Video system od MRP Slusovice

Robert Vojta robert na v0jta.net
Sobota Listopad 3 16:43:26 CET 2001

Milan Šorm <sorm na pef.mendelu.cz> writes:

> Je to k nam do skoly. My na rozdil od jinych VS nemame na drahe systemy.
> Hledame uspory vsude. Tohle melo hodne referenci. Uvidime. Tu kartu jsem ted
> videl, vypada silne jednoduse, takze uvidime.

  My na rozdíl od jiných VŠ takovéhle věci zatím nepotřebujeme ... Podle mně
  je to hračička pro někoho kdo si jí vymrčel, nevím kdo, ale naše škola
  potřebuje spoustu jiných věcí ... Kdyby se místo toho investovalo do
  něčeho jiného, například do nějakého člověka, který by Vám pomohl hnout
  s FISem [ tím nemyslím 2h denně, ale na full time job ], atp. Ale to už je
  úplně od tématu, sorry ...

--
Robert V0jta

  Never test for an error condition you don't know how to handle.  --Steinbach