kde sehnat bezdiskouvou stanici

dan na ohnesorg.cz dan na ohnesorg.cz
Sobota Listopad 3 22:23:31 CET 2001

On Sat, Nov 03, 2001 at 08:23:44PM +0100, Robert Vojta wrote:

>   Tím přicházíte o krásnou a velice jednoduchou správu _jedné_ mašiny. Co Vám

Ony se ty stanice chovaji jako jedna masina. Akorat si misto
mountovani rootu pres nfs montuji lokalni disk, ktery obsahuje vsude uplne
to same. Kdyz to odejde do kytek, nakopiruje se ze serveru to same, navic
to ted vylepsim o ten figl s netcatem, ktery se tenhle tyden v
koneferenci. Disk muze byt pripojen ro, takze nevadi vypnuti v
libovolnem okamziku. Jediny rozdil je, ze misto toho aby se to
tahalo rok pres nfs to nabehne z disku, ktery je radove 100x rychlejsi nez
sit.

> brání v takové učebně použít 100Mbit switch, 100Mbit síťovky? Já nevím jak vy,

Je tam switch 100 server a 24x 10 ke stanicim, povazuji to za jednak
levnejsi nez 100 an 100 switch a jednak za lepsi z
hlediska rozdeleni zateze.

> ale my máme bezdisky, XFree86 4.0.3 (to se od 4.1.x moc neliší), KDE 2.2,
> Ximian 1.4 [ nebo co je ta poslední verze ], Mozilla, Star Office, ApplixWare
> a všichni jedou na bezdiskách a nevidím v tom žádný problém.

Tak si stahnete v mozille stranku, kde je vicero animovanych banneru a
pred ni si otevrete konsole a tahejte ho po obrazovce. Jednou kdyz
aplikace pobezi z lokalu a jednou pres sit. To je naprosto nesrovnatelny
rozdil. Zvlast, kdyz ta mozilla nebezi na serveru jedna.

A nebo take moc pekne, spustte si na stanicich screensaver jak v nem
letaji netopyri.

Nemyslim si, ze bych mel hledat problem, proste neni mozne srovnavat
rychlost jakekoliv site s lokalnim socketem.

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /