Vicetlacitkove mysi

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Neděle Listopad 4 18:23:25 CET 2001

	Zdravim,

	mam dve mysi na PS/2 - bezdratovou optickou mys Maxxtro
a dratovou optickou mys KeyMouse. Docela by se mi hodilo pouzivat
vic nez 5 tlacitek (resp. vic nez 3 a rolovatko). Tyto mysi ta tlacitka
podle windowsovske dokumentace skutecne umi pouzivat nezavisle, cili
mel bych mit k dispozici 5 tlacitek plus rolovatko. Namisto toho
se to chova takto:

	Pokud si pustim xev, tak mi zobrazuje spravne
leve tlacitko jako button 1, stisk kolecka jako button 2, prave jako
button 3, rolovani nahoru jako button 4 a dolu jako button 5. Na mysi
Maxxtro dalsi dve tlacitka neposilaji nic, na KeyMouse posilaji
obe dve udalost button 2, cili stejnou jako stisk rolovatka.

	V XF86Configu mam "Buttons 7" a "ZAxisMapping 4 5 6 7".

	Vi nekdo, jak ty dalsi dve tlacitka detekovat a pouzivat?

-Y.

               #include <stdio.h>
               int main(void) { printf("\t\b\b"); return 0; }