HW RAID + linux

RiGe info na tree.sk
Neděle Listopad 4 18:42:17 CET 2001

Dobry den,
mam desku Abit KG7-RAID, 2x WD 40GB disky. Chtel bych na tomto stroji
rozbehat RAID0 (mirroring disku) s Linux Slackwarem 8.0. S Win98 vse beha
skvele, protoze si wokna mysli, ze maji jen jeden disk. RAID radic je
kombinovany s IDE ATA100 radicem...

Udelal jsem si disketu BOOT disk s imagem ata100.i, aby mi vubec poznal ty
disky, a potom jeste jednu disketu ROOT disk s balikem color.gz. Nabootoval
jsem z techto disket, a vidim se stejnou konfiguraci dva disky - hde a hdg.
Na obou discich mohu rozdelit partitions... a to uz samo o sobe je asi
problem. Nicmene na hde jsem vytvoril jeden 39GB ext2 a 1GB swap. Na hdg
jsem vytvoril 40GB linux raid autodetect. Pokud jsem nechal hdg jen tak,
setup nesel spustit. V poradku jsem nainstaloval linux, lilo nakonfiguroval
pro boot z hde1, ale pri startu lila se vypisi pouze 2 pismena: "LI" a
konec... Na disku tedy mam zapsan ata100 image, v tom je asi chyba. Ale cim
ho nahradit, existuje nejaky hwraid image, ktery bych na ten disk mohl
umistnit a slapalo by to?

Nebo jak jinak to mam rozbehat??? Pomozte prosim. Dekuji.

--
RiGe maniac