Linux 7.1 a IE5

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Sobota Listopad 3 20:29:54 CET 2001

: Mame neustale problemy s pripojenim na nektere stranky pri pouzivani
: IE5.
:
: Mame server Linux RH7.1 pro pripojeni pevnou linkou.
: U nekterych stranek, kde je hodne rekl. baneru a pouzivaji se ASP
: scripty, dojde k tomu, ze se zobrazi cast reklam a IE5 se zasekne a musi
: se odstrelit. Toto dela na vsech stanicich s W9x, kde je IE5
: nainstalovan.
: Treba az na 5. pokus si prectu clanek z   http://zive.cpress.cz.
:
: Jestlize ale na tyto stejne stranky zkousime pristupovat pres modem, pak
: se nic takoveho nestane.
:
: Kde by se melo hledat ?

  Nevím, ale už jsem na to taky narazil. Předpokládám, že IIS+IE má
problémy s zdrojových portů s vysokými čísly (díky maškaráda?). Ale
nemám to nijak potvrzené.
  Podobná věc se mi projevila i když jsem přistupoval na linuxový
cluster.

  Projevilo se to v mojí domácí síti, vyřešil jsem to nasazením proxy
cache na Linuxu počítači a všechny dotazy chodí z nízkých čísel portů.
  Vím ale o sítích, kde se to neprojevilo. Tak nevím.

S pozdravem

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan < veros @ tac . cz >