upgrade na gcc3 [delší]

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Neděle Listopad 4 18:23:57 CET 2001

On Fri, 2 Nov 2001 21:59:17 +0000 (UTC), Milan Kerslager wrote:

: Distribuce se totiz dela tak, ze se vezme referencni prostredi a v nem se
: vsechno prelozi. To referencni prostredi je v podstate sama distribuce,
: ale nekdy z pocastku zamrznuti (tj. temer vse bude stejne, u nekterych
: komponent tam budou o jeden dva patchlevely starsi veci) [u RH se to
: preklada na nejakem stroji v chrootovanem prostredi].

Chces tym povedat, ze pokial mam distribuciu, nie som schopny
si prelozit balicky tak, ako ich prelozil tvorca distribucie
(pretoze ten proste pouzil iny kompilator, ako mi v distribucii
dodal)? To mi pripada "ponekud nestastne", aj ked "vejco-slepicoidne"
problemy su mi vcelku jasne. Alebo som to pochopil zle?

Zdravi
--
                                       Stano