upgrade na gcc3 [delší]

Pondělí Listopad 5 22:03:46 CET 2001

On Sun, 4 Nov 2001, Stanislav Meduna wrote:

> Chces tym povedat, ze pokial mam distribuciu, nie som schopny
> si prelozit balicky tak, ako ich prelozil tvorca distribucie
> (pretoze ten proste pouzil iny kompilator, ako mi v distribucii
> dodal)? To mi pripada "ponekud nestastne", aj ked "vejco-slepicoidne"
> problemy su mi vcelku jasne. Alebo som to pochopil zle?

V principu by se to asi mohlo stat, ale tak zhave to zase asi nebude,
protoze asi neni moc pravdepodobne, ze by se nastroje v "build
environment" generovanym kodem nejak dramaticky lisily od tech, co se
octnou ve vysledne distribuci. Po pravde receno jsou pri nekolika malo
prilezitostech stavel primo baliky z distribuce (pouze s pridanym -g)
a ziskal jsem vysledek identicky (az na ty ladici informace) s originalni
binarkou.

Urcity problem by mohl byt se staticky linkovanymi binarkami v pripade, ze
se zmeni nektera z pouzitych knihoven, ale staticky linkovane programy
jsou PITA obecne. :)